-
1. møde den 22. marts 2024 (aflyst)
2. møde den 6. juni 2024
3. møde den 26. september 2024
4. møde den 11. december 2024
-
1. møde den 22. marts 2023 (aflyst)
-
1. møde den 9. februar 2022 (aflyst)
5. møde den 22. september 2022
6. møde den 9. november 2022 (aflyst)
7. møde den 14. december 2022 (aflyst)
-
1. møde den 10. februar 2021 (aflyst)
3. møde den 6. maj 2021 (aflyst)
5. møde den 15. september 2021 (aflyst)
Møder i Arbejdsmiljørådet
Arbejdsmiljørådet afholder fire ordinære møder om året. Hertil kommer særlige temamøder, faglige arrangementer, eventuelle ekstraordinære møder o.a.
Formanden for Arbejdsmiljørådet fungerer som mødeleder, mens sekretariatet står for den praktiske del af mødeplanlægningen og for at tage referat.
Mødeforberedelse
Alle sager, der forelægges Arbejdsmiljørådet, bliver behandlet i rådets sekretariat og efterfølgende sendt via mail til rådsmedlemmerne. En del af sagerne, der kommer på dagsordenen på rådsmøderne, er inden rådsmødet blevet behandlet i et af rådets udvalg. Det drejer sig typisk om sager, som kræver en længere møderække eller høring af de enkelte organisationer. Andre sager kommer typisk fra eller via Arbejdstilsynet. Det kan være høringer, årlige afrapporteringer eller orienteringer om aktuelle sager.
Endelig er der viderebehandling af sager, hvor rådet har bedt sekretariatet om et oplæg, en uddybning, en faglig vurdering eller andet. I tilfælde hvor det skønnes nødvendigt inviteres oplægsholdere, forskere eller andre til at deltage ved enkelte dagsordenspunkter. Eksempelvis hvis der skal fremlægges en forskningsrapport bestilt af rådet.